Veelgestelde vragen

Ik zou graag hulp/advies willen bij het kiezen van een passend geschenk. Hoe kan ik jullie benaderen?

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur. Ons team van relatiegeschenk specialisten denken graag mee! Je kunt ook altijd een mail sturen naar verkoop@morethangifts.nl met daarin je uitgangspunten (gewenst aantal, budget per geschenk, verzendwijze, maatwerkwensen et cetera) benoemd.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Het is onmogelijk deze vraag eenduidig te beantwoorden. De levertijd is namelijk afhankelijk van de planning, het moment van bestellen, de grote van de opdracht en het soort product. Is het product niet bedrukt of bevat het geen op maat gemaakte producten (kaartje, doosje op maat etc.) dan kan het veelal binnen enkele dagen geleverd worden.

Bedrukte geschenken hebben altijd een langere levertijd. Net zoals samengestelde geschenken of Miniboxen, omdat hierbij meerdere producten besteld moeten worden en vervolgens verpakt moeten worden samen.

Heb je de geschenken snel nodig? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen wij kijken of dit mogelijk is.

Kan ik op meerdere locaties laten bezorgen of op huisadressen?

Ja, het is mogelijk om op meerdere locaties te laten bezorgen. En het is ook mogelijk om de geschenken op de huisadressen te laten bezorgen. Geef bij het aanvragen van de offerte aan hoe je het verzonden wilt hebben en wij nemen dit op in de offerte.

Wat zijn de verzendkosten?

Het is onmogelijk deze vraag eenduidig te beantwoorden. De verzendkosten zijn namelijk afhankelijk van een aantal factoren. Denk hierbij aan verzending naar 1 of meerdere locaties, maar het is ook mogelijk om het naar huisadressen te versturen. Wordt het naar huisadressen verstuurd dan is dit nog te onderscheiden in pakketpost of brievenbuspost. Verzendkosten naar huisadressen zijn ook afhankelijk van gewicht, aantal en verzendtermijn. Vraag voor meer informatie naar de mogelijkheden en prijzen.

Ik wil graag het geschenk personaliseren. Hoe kan ik dit aanvragen?

Bij het plaatsen van een offerte aanvraag kan je aangeven of je een kaartje, doosje op maat, bedrukking oid. wenst. Wij nemen dan bij vragen meer contact met je op. Is je aanvraag direct duidelijk gaan we voor je aan de slag en maken we een ontwerp/drukproef.

Hoe kan ik bestanden aanleveren?

Je kunt ons het logomateriaal digitaal aanleveren. Dit bestand moet opgemaakt zijn in het volgende programma: Voor tampondruk, zeefdruk, lasergravering, blind- en foliedruk ontvangen wij graag uw artwork in EPS-vector 8.0 bestand. Graag opslaan met lettercontouren, voor de PC. Vermeld altijd de PMS-kleuren en het liefst ook het lettertype dat in het logo is gebruikt. Een Photoshop document aanleveren is alleen mogelijk wanneer het een transfer bedrukking betreft (dit zijn .psd-bestanden). JPEG, TIFF enz. zijn fotobestanden waarmee alleen geborduurd kan worden. In sommige gevallen is overtrekken van het logo mogelijk. Er worden dan extra tekenkosten in rekening gebracht.

Is het ook mogelijk zonder bedrukking te bestellen?

Ja, het is ook mogelijk om geschenken zonder bedrukking te bestellen. Advies is wel dat als het geschenk naar huisadressen verstuurd moet worden er altijd een kaartje, logo op de verpakking oid. moet worden toegevoegd, omdat de ontvanger dan weet van wie het afkomstig is.

Kan ik een sample bestellen?

Vaak is dit wel mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. De kosten van een sample en de verzendkosten worden doorgerekend. Mocht hieruit een order ontstaan, dan verrekenen wij deze kosten vaak weer bij opdracht.

Kan ik eerst een offerte ontvangen?

Het is altijd mogelijk om eerst een offerte aan te vragen. Klik dan op de knop 'Vrijblijvende offerte' ipv. 'Bestellen'. Heb je geklikt op 'Bestellen' en wil je bedrukking toevoegen of iets anders omtrent maatwerk, dan nemen wij altijd nog even contact met je op.

Kan ik op factuur bestellen?

Doorgaans dienen de kosten van een bestelling voor verzending te zijn voldaan. In overleg is het mogelijk om op rekening te kopen.

Kan ik ook als particulier bestellen?

Ja, het is ook mogelijk om als particulier te bestellen. Wij hanteren wel een minimaal bestelbedrag en -hoeveelheid. Tevens is het verplicht om als particulier te betalen voor verzending. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, versturen wij de bestelde geschenken.

Is je vraag niet beantwoord?

Neem gerust contact met ons op. Wij denken graag met je mee of beantwoorden alsnog je vraag!

Mail ons via verkoop@morethangifts.nl of bel ons op werkdagen op 088 027 36 00. .

 

 

 

Error 404

Neem contact met ons op